مروری بر زندگی امیرعباس گلاب خواننده و آهنگساز توانای کشور

جدیدترین اخبار و اطلاعات دنیای موزیک
جدیدترین اخبار و اطلاعات دنیای موزیک را در این وبگاه جستجو نمایید
مروری بر زندگی امیرعباس گلاب خواننده و آهنگساز توانای کشور
ن : بنیتا ت : دو شنبه 28 بهمن 1398 ز : 20:50 | +

پس از پخش آهنگ ستایش بود که امیرعباس گلاب شروع به پخش تک آهنگهای رسمی خود کرد، آهنگ هایی همچون قدم، خدایا کجایی و هوس کردم. در پی ساخت فصل دوم سریال ستایش امیرعباس گلاب باز هم به همکاری در این پروژه دعوت شد و آهنگ سریال ستایش 2 را نیز اجرا کرد. آهنگی به مراتب زیباتر با ترانه ای از مریم دلشاد، ملودی امین قباد و تنظیم سعید شمس. وی هنوز ازدواج نکرده و مجرد است. خودش می گوید که از همان دوران کودکی دوست داشته که خواننده شود و در بیشتر انشاهایش به این موضوع اشاره کرده است، این خواننده علاوه بر گیتار، پیانو هم می نوازد.

ترانه سرایی و آهنگسازی

امیرعباس گلاب بعد از شروع با آقای فتحعلیان آشنا شد و نوع نگاهش به موسیقی کمی عوض شد و بعد از آن شروع به آموزش گیتار فلامنگو کرد بعد از آن کم‌ کم شروع به آهنگسازی و ترانه‌ سرایی کرد. آهنگ فقط برو اولین کار امیرعباس گلاب بود و قرار بر پخش این اثر نبود، این قطعه بر اثر یک اتفاق ساخته شد و بعد از آن‌ ضبط شد، چند نفری آن‌ را شنیدند و استقبال کردند که قرار بر این شد که آن را پخش کند.

از آهنگ های معروف او می توان به کابوس، ستایش 1 و 2، غممو، اتاق با همراهی علیرضا آذر و میلاد بابایی، قدم، خدایا کجایی، هوس کردم، جنس زن، بمب جنون با همراهی علیرضا آذر، قبل از تو، بخشش با همراهی حمید صفت، بابایی، دیوونه، توسل، عشق تو و تو از کجا پیدات شد اشاره کرد. از تو ممنونم، زیبای لعنتی، دلخوشی، لعنت، دلفریب با همراهی سیامک عباسی، آهنگ بانو جان برای فیلم آینه بغل، ارباب، سادس، ازدواج، صدای بارون، گونه، بازم رفت، بریم دریا، هم نام، باید ببخشمت، شاه قلبم و کودکانه از دیگر آهنگ های موفق او هستند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی هنرمندان، ،
:: برچسب‌ها: بیوگرافی, امیرعباس گلاب خواننده, خواننده ایرانی, سبک پاپ, راک, زندگینامه امیرعباس گلاب,
.:: ::.


Powered By LOXBLOG.COM Copyright © by hamedan-music-electronic
This Template By Theme-Designer.Com